Klacht Hollandsnieuwe: bij beeindigen abonnement vervalt het nog restende beltegoed

Eugene

Omdat ik bij Hollands NIeuwe een ander abonnement heb genomen, heb ik mijn oude abonnement opgezegd. Allereerst moest ik nog 2 maanden doorbetalen, terwijl mijn abonnement al langer dan 1 jaar liep en er dus per maand kan worden opgezegd. Klopt dus mijns inziens niet. Daarnaast werd mij meegedeeld dat het nog resterende beltoegoed (n dit geval ca. 35,00 euro) kwam te vervallen. Ik krijg dat niet terug en het kan ook niet worden omgezet naar het nieuwe abonnement. Ik vind dit absurd.

ik wil een opzegtermijn van 1 maand en tevens wil ik het nog resterende beltegoed omgezet hebben naar mijn nieuwe abonement

Hollandsnieuwe
    Beste klant,

Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?