Klacht Hollandsnieuwe: binnenshuis geen telefoon

Klachtnummer
# 181763
Gebruiker
Joke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kan binnenshuis niet of nauwelijks bellen met mijn nieuwe i-phone. Mijn vorige tel werkte ook met het netwerk van vodafone en deed dat prima. Na mijn klacht krijg ik een e-mailtje met de volgende boodschap: onze excuses, maar wij kunnen het bereik binnenshuis niet garanderen". Alle ander netwerken functioneren prima in ons huis.
Ik voel mij opgelicht en dat voor de komende 2 jaar.

De oplossing

Ik zou het netjes vinden als Hollandsnieuwe mij een voorstel zou doen om het contract af te kopen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Joke,

    Bedankt voor uw bericht. Zojuist heb ik telefonisch gesproken en te horen gekregen dat het probleem (voorlopig) is verholpen.

    Fijn dat u weer bereikbaar bent! Mocht u in de toekomst vragen hebben dan kunt u op dit bericht reageren en helpen wij u graag verder!

    Groeten,

    Rani
    hollandsnieuwe