Opgelost door Hollandsnieuwe: Blokkade 4333

edze

Ik doneer soms beltegoed aan een goed doel via 4333. Nu ben ik schijnbaar geblokkeerd want ik krijg geen melding terug dus mijn donatie niet aan.

Ik wens dat ik weer gebruik kan maken van 4333 en dus geen hinder meer ondervinden van ongevraagde blokkades.

Hollandsnieuwe
    Beste heer G.,

Bedankt voor uw berichtje.

Het is momenteel niet mogelijk om te sms’en naar 4333. Momenteel wordt onderzocht wat hier de oorzaak van is. Later deze week hopen we hier meer informatie over te hebben. Tegoed dat vervalt zullen we na afloop van deze storing opnieuw toevoegen zodat u dit alsnog kunt gebruiken om mee te doneren.

Onze excuses voor het ongemak!

Natascha
    hollandsnieuwe
    Beste Natascha,

Hartelijk dank voor uw reactie!

Fijn te lezen dat Hollandsnieuwe mijn klacht serieus neemt en zoekt naar een klantgerichte oplossing. Dat draagt er bij mij toe bij dat ik mij op mijn plaats voel bij u als zijnde mijn telecomprovider.

Heer G.

edze
Beste Natascha, De klacht is deels opgelost door uw collega Robert en de blokkade naar 4333 is gelukkig opgeheven. Helaas heb ik nog niets gezien van het – naar mijn mening onterecht – vervallen beltegoed binnen mijn account. Terwijl dit eerder door u wel was toegezegd. Zou u dit deel van het probleem nog willen beoordelen? Edit 11-12-2018: Hollandsnieuwe heeft me gebeld en de klacht is nu naar alle tevredenheid opgelost. Ik ben weer een tevreden consument! Met vriendelijke groet, Edwin G.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?