Klacht Hollandsnieuwe: Buiten schuld afgesloten en opnieuw aansluitkosten betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 73759
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Met de omnummering naar IBAN begin dit jaar fout gemaakt door Hollandsnieuwe c.q. Adyen de incasseur. Mijn abonnementsgeld werd steeds niet afgeschreven waarna ik, na herinnering, direct betaalde via IDeal. Ook heb ik 2 x € 0,01 overgeboekt om het rekeningnummer aan te passen. Dit lukte steeds niet. Tussendoor diverse keren gebeld ( soms na 55 minuten pas verbinding!!). In mijn vakantie - eind juli, augustus, weer geen afschrijving; na herinneringsmail via mobiel bankieren betaald. Werd teruggestort. Weer herinneringsmail, weer betaald via mobiel bankieren.
Opeens geen internet meer. Toestel kapot? Bij thuiskomst bleek, middels email, afgesloten wegens wanbetaling. Laatste geld weer teruggestort.
HN gebeld. Bleek dat mob. bankieren niet wordt geaccepteerd, alleen maar lDeal. Op de site staat:" ..kun je betalen met IDeal.." niet: '..kan alleen met..". Nu moet ik dus heraansluitkosten betalen. Slaat nergens op en ben ik erg boos . Alles gedaan, niet mijn schuld. Wat doet HN hieraan?

Gewenste oplossing

Ik wil mijn € 10,00 terug. En compensatie voor de uren die ik bezig ben geweest met bellen ( 1x 50 min. 1x 56 minuten wachten voor contact), internetbankieren, geld overmaken, toestel laten controleren etc. In mijn vakantie geen bellen of internet mogelijk..
Buiten mijn schuld om, ik heb alles gedaan wat in mijn macht was, moet ik boete betalen. Gaat mij niet om die €10,00 maar om het principe. Ben ik de enige?
Pas de regel op de site aan, ik ben vast niet de enige die dit mis gaat. Nergens staat vermeld dat dit alleen maar op die manier kan.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Henk
    Datum
    Totaal geen reactie of begrip. Jammer.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen