Klacht Hollandsnieuwe: Bundeltegoed niet bijgeschreven

Jinke Siebring

Hollandsnieuwe houd mij 3 maanden voor dat er een storing is, wat niet zo blijkt te zijn. Nu zeggen ze dat ik mijn rekening niet betaald heb, terwijl ik een machtiging voor een automatische incasso heb gedaan, maar hollandsnieuwe heeft de incasso gewoon niet gedaan. Al meerdere maanden is het bijschrijven van de bundel rustig een halve maand te laat, terwijl je er wel gewoon voor betaald. Nu krijg ik maar geen uitsluitsel en moeten ze het onderzoeken terwijl ik straks voor een paar dagen het hele bedrag betalen. Wij hebben thuis 3 abonnementen bij hn lopen en met alle 3 zijn er andere problemen... Ik wil nu gewoon betalen en ze maken het me onmogelijk

Het bundeltegoed bijschrijven

Hollandsnieuwe
    Beste Jinke,We hebben afgelopen week een ernstige storing gehad met betrekking tot onze opwaardeerdiensten. De genoemde problemen zijn hieruit voortgekomen. Onze excuses voor dit ongemak. De zaak is inmiddels in behandeling genomen door de technische dienst die de opwaardering zo spoedig mogelijk zullen faciliteren. Hiernaast werken wij er hard aan om toekomstige storingen te voorkomen. Vriendelijke groet,hollandsnieuwe
    Jinke Siebring
    Beste hollandsnieuwe,Tot op heden is mijn bundeltegoed nog niet aangevuld. Ik kan geen gebruik meer maken van mijn Mbs en het beltgegoed is bijna op. Ik moet al weer bijna nieuw bundeltegoed krijgen! Ik wil erg graag betalen, kunnen jullie die automatische incasso niet nog een keer uitvoeren? Want het duurt erg lang en ik kan zo nergens gebruik van maken. Ook krijg ik via jullie website geen respons op mijn klacht. Kunnen jullie een indicatie geven wanneer mijn probleem opgelost is?
    Hollandsnieuwe
    Beste Jinke,Allereerst wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden voor dit ongemak. Er is een technische storing in Adyen, waardoor het op dit moment nog onduidelijk is waarneer dit probleem opgelost is. Mijn collega's hebben van dit probleem netjes berichten naar de technische dienst doorgezet die hier al reeds mee bezig zijn. Het is nogmaals onduidelijk wanneer het is opgelost, en nogmaals onze welgemeende excuses heirvoor.Vriendelijke groet,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?