Klacht Hollandsnieuwe: Compensatie is niet iets terugbetalen wat je niet hebt gekregen

Klachtnummer
# 416036
Gebruiker
Kannetjes12345
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als je anderhalve maand niet kan bellen en internetten, en dan anderhalve maand plus een paar euro extra krijgt vind ik dat geen compensatie. Kunt U mij vertellen wat hier een ruime compensatie aan is?! Want mijn man heeft jullie anderhalve maand moeten betalen voor een dienst die hij niet kreeg. Dus dat hij dat terugkrijgt lijkt mij logisch. Een paar euro extra voor het bellen. Nou dat noemt U dan een ruime compensatie. U heeft duidelijk zelf nog nooit met een auto langs de weg gestaan en niet eens een hulpdienst kunnen bellen. Of naar een afspraak gegaan die telefonisch al was afgezegd. En dat allemaal dankzij de geweldige start bij Hollandse Nieuwe. Wij hebben niet gemerkt dat jullie blij zijn met nieuwe klanten. Misschien moeten jullie dat maar eens doorgeven aan jullie klantenservice.

De oplossing

Een passende compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Best Y Kan,

    Ten eerste zeer vervelend om te vernemen dat uw man zolang geen gebruik kon maken van zijn abonnement.

    Wij streven er altijd naar om onze service zo goed mogelijk aan te bieden. Helaas moeten wij erkennen dat het wel eens niet zo verloopt zoals wij graag zelf zien. Daarom willen wij onze klanten ook zo goed mogelijk tegemoet komen.

    Wij hebben u naar aanleiding van uw bericht een mail gestuurd.

    Met vriendelijke groet,
    Team hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen