Klacht Hollandsnieuwe: Contractovername wordt niet gedaan

Zeller

Onze dochter is nu meerderjarig en wil dus het abonnement nu op haar naam laten zetten, en niet meer op de naam van mijn vrouw. Ze betaalt de rekening al 2 jaar zelf probleemloos. Op de website van Hollands Nieuwe staat hoe dat geregeld kan worden. Helder omschreven met handtekening en ID van beide personen. Dat wil HN echter niet doen. Dat kan alleen bij overlijden. Navraag hoe een overledene dan moet tekenen wordt niet beantwoord. Op de website staat het al een jaar niet goed volgens de medewerker, en het is wettelijk niet mogelijk. Ik heb echt een uur op de man ingepraat. hij was het met me eens maar onwrikbaar. We moesten maar een nieuw contract met HN afsluiten was zijn advies als alternatief. toen ik zei dat ik van het alternatief dan toch keuze 1 wil, zoals het op de website staat. Kwamen we weer niet verder. Hoe jaag je een klant weg.? een eamiladres waar ik mijn klacht kwijt kan kreeg ik niet.

andere naam van de contractant met de bijbehorende geboortedatum. de rekeninghouder en gebruiker is dezelfde.

Hollandsnieuwe
    Beste John,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?