Klacht Hollandsnieuwe: Dame van 70 jaar oud betaald al een jaar teveel voor SIM only abonnement.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 446468
Gebruiker
D.Z. Geals
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn moeder van 70 heeft abonnement bij Hollandsenieuwe afgesloten 3 jaar geleden. Een jaar geleden was haar 2-jarige abonnement afgelopen en is haar zogenaamde korting vervallen waardoor ze nu een SIM only 1500 voor €23,-- iets wat nu (en een jaar geleden) echt niet meer dan €10,-- kost. Daardoor betaald ze nu al een jaar veel teveel voor iets wat ze niet eens helemaal gebruikt.

De oplossing

Ik vind eigenlijk dat ze haar een groot deel van het geld terug moeten geven, haar pensioen is nauwelijks genoeg om rond te komen. Ze heeft zelf met de klantenservice gebeld en die wilden haar wel 3 maand korting geven van een nieuw abonnement. Dat zou voor een SIM only 2000 abonnement 3x €8,50 zijn. Dat is nauwelijks vergelijkbaar met het bedrag wat ze nu teveel betaald heeft.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste D.Z. Geals,

    Bedankt voor uw bericht. Helaas is het mij niet gelukt om u telefonisch te bereiken. Om deze reden heb ik uw bericht beantwoord via het e-mail adres dat is gekoppeld aan het abonnement van uw moeder. Hierin voorzie ik u van meer informatie en onze coulance regeling.

    Met vriendelijke groet,
    Arwen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.Z. Geals
Datum
Uiteindelijke oplossing
HN heeft een ‘coulance regeling’ geboden van 3 maanden ‘korting’. Als mijn moeder een nieuw abonnement afsluiten van €8,50 en krijgt ze 3 maanden verschil terug: €43,50 (Haar abonnement is nu 1500 min/sms/mb. en €8,50 is voor 2000 min/sms/mb. Haar abonnement is op 03-04-2019 verlopen dus ze heeft €276,— betaald voor iets wat €102,— kost, dat is €174,— meer. Dat noem ik geen coulance.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?