Klacht Hollandsnieuwe: Discriminatie nationaliteit geen abo!

christos1020@hotmail.com

Na- tegen de wettelijke regeling in,een copie van paspoort e.d te hebben opgestuurt naar gsmwijzer.nl om een abonnement met GSM te bestellen v. Hollandsnieuwe kreeg ik vandaag bericht.
Abonnement geweigerd. Alleen voor mensen met NL paspoort, NL rijbewijs ofNL identiteitscaard.
Mijn NL bankrekening en het feit dat ik 30 jaar hier leef doen er niet toe.
Mijn oma is gestorven in een concentratiecamp en DIT pik ik niet zomaar.
Ik ben van de wet gelijkgesteld aan een Nederlander en ik verlang dan ook dat u zich aan de wet houdt.

Geef mij gewoon het gewensde abonnement.
Ik ben gelijkgesteld aan een Nederlander en heb een NL bankrekening. Al 30! jaar.
Leef al sinds 1982 in NL en heb dit niet verdient.
Uit reapect ben k niet overgestapt op Nederlanderschap, omdat iedereen kennelijk het maar doet om te profiteeren.

Hollandsnieuwe
    Beste Delia,

In een tijd dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Wij gaan er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?