Klacht Hollandsnieuwe: Doneren van resterend tegoed lukt alweer niet.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 428735
Gebruiker
B.M.H. van Wersch
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik kan WEER niet doneren via 4333!
Vanmorgen geprobeerd, omdat ik nog veel tegoed over heb.
In het verleden heb ik daar al een paar keer over geklaagd.
Eigenlijk schandalig!

De oplossing

Dit probleem eindelijk eens voorgoed uit de wereld helpen.
Het is elke maand opnieuw spannend of het lukt of niet!
Het verhaaltje van een storing is niet meer geloofwaardig.
De storing is verholpen, zodra het tegoed is verlopen en het nieuwe tegoed op mijn telefoon staat.
Ik moet toch echt serieus overwegen naar een andere provider over te stappen.








2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste mevrouw Wersch,

    Na ons telefonisch contact nog even een antwoord op uw bericht. Helaas heb ik u niet kunnen voorzien van uitleg tijdens ons gesprek over wat het verschil is tussen het normale maandelijks tegoed en het extra-/combi-tegoed.

    Hieronder nog een korte uitleg over het extra-/combi-tegoed:

    - het tegoed is te gebruiken binnen Nederland en de EU
    - met dit stukje tegoed kunt u niet bellen of sms'en naar buitenlandse- en premium nummers (hier valt het nummer 4333 ook onder)


    Mocht u alsnog contact met ons hierover willen opnemen dan horen wij u graag.

    Met vriendelijke groet,

    Jerôme
    Team hollandsnieuwe

  2. Auteur
    B.M.H. van Wersch
    Datum
    Deze uitleg heb ik al een keer gehad en toen heb ik ook al gevraagd oom dit in het overzicht aan te geven. Er staat één tegoed!
    Daarbij komt , dat ik het raar vind dat extra of combi tegoed niet voor 4333 gebruikt mag worden. Dat is een “schijn” cadeau, dat uiteindelijk weer bij de provider terechtkomt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.M.H. van Wersch
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen