Opgelost door Hollandsnieuwe: door fout hollandsnieuwe geen telefoon en abonnement echter geen 260 retour!!!!

loes oussoren

wij wilde ons abonnement verlengen met nieuwe telefoon, deze wilde wij in een keer betalen. Bestelling gedaan en 260 afgeschreven.
echter hollandsnieuwe zegt dat het nooit is aangekomen.
nu maand later meer dan 2,5 uur aan de telefoon hangen bewijzen sturen en steeds krijg ik te horen (binnen 10 dagen geld retour, dan binnen 5 dagen geld retour ,
echter nog steeds geen geld. en de laatste keer is meer dan 10 dagen geleden.

blijf mails sturen echter ze reageren niet meer!!!!!!!!!!!
gesproken met een dame, daarna met een zekere kevin, toen aniel balradj en laatste keer wanda de roos.

de 260 met rente retour en vergoedingen van de telefoonkosten.

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Oussoren,

Dank u voor het aangeven van uw klacht.

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch te woord kunnen staan. Omdat u met het hollandsnieuwe abonnement meerdere keren contact heeft opgenomen met onze klantenservice heb ik het afgesproken bedrag toegevoegd aan uw huidige tegoed.

De opdracht voor het terug storten van het betaalde bedrag is aangevraagd. Dit kan enkele werkdagen duren alvorens het daadwerkelijk is ontvangen op het bij ons bekende rekeningnummer. Aanstaande maandag 23 mei zal ik nogmaals controleren of de aanvraag voor terug storten goed is verlopen.

Hopelijk heb ik enigszins uw irritatie mogen verminderen.

Ik ga ervan uit u hiermee tot heden voldoende te hebben mogen informeren. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan verneem ik dit graag om u verder te mogen helpen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Shari,
    hollandsnieuwe
    loes oussoren
    jammer dat je eerst weer jullie site moet raadplegen voor je als klant serieus wordt genomen.
    geld is intussen terug gestort maar ik houd mijn hart vast voor een volgende keer.
    (een ezel stoot zich geen drie keer aan dezelfde steen dus moeten we toch naar een andere provider) want dit is exact 2 jaar geleden precies hetzelfde gebeurd,

loes oussoren

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?