Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Hollandsnieuwe: Door fout van Hollands Nieuwe heb ik mijn belbundel niet kunnen besteden en ze willen niets terugbetalen
Details
Klacht
Van Hollandsnieuwe moest ik een nieuwe simkaart gebruiken voor een nieuw netwerk. Hierna werkte niet alles meer. Zo kon ik mijn belbundel niet gebruiken voor betaalde sms diensten zoals 4333. Hierover was niets verteld. Ik moest zelf bellen om erachter te komen . Ik heb toen gezegd dat er ongevraagd sprake was van een wijziging en dat ik tussentijds mijn contract wil opzeggen en restitutie. Dit werd door een andere afdeling geweigerd. Na 10 keer contact met klantenservice werkt het eindelijk weer maar daarvan was ik niet op de hoogte gesteld . Nog steeds weigeren ze restitutie van mijn belbundrl die ik normaal gesproken via 4333 an het goede foel geef. Daarmee verwijzen ze steeds naar algemene voorwaarden terwijl de fout bij hen ligt.Gewenste oplossing
Ik wil dat de klantenservice eens wat dieper nadenkt dan, kan niet. Zij hebben zich niet aan de voorwaarden gehouden voor goede levering en komen dan wel ermee aanzetten. Verder restitutie van de bundels die ik niet heb kunnen besteden. Daarnaast de mogelijkheid om zonder boetes mijn contract op te zeggen.Ten slotte dat ze een ruimhartige donatie doen aan het Rode Kruis.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.