Klacht Hollandsnieuwe: Door fout van Hollands Nieuwe heb ik mijn belbundel niet kunnen besteden en ze willen niets terugbetalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 172848
Gebruiker
Rozemarijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van Hollandsnieuwe moest ik een nieuwe simkaart gebruiken voor een nieuw netwerk. Hierna werkte niet alles meer. Zo kon ik mijn belbundel niet gebruiken voor betaalde sms diensten zoals 4333. Hierover was niets verteld. Ik moest zelf bellen om erachter te komen . Ik heb toen gezegd dat er ongevraagd sprake was van een wijziging en dat ik tussentijds mijn contract wil opzeggen en restitutie. Dit werd door een andere afdeling geweigerd. Na 10 keer contact met klantenservice werkt het eindelijk weer maar daarvan was ik niet op de hoogte gesteld . Nog steeds weigeren ze restitutie van mijn belbundrl die ik normaal gesproken via 4333 an het goede foel geef. Daarmee verwijzen ze steeds naar algemene voorwaarden terwijl de fout bij hen ligt.

De oplossing

Ik wil dat de klantenservice eens wat dieper nadenkt dan, kan niet. Zij hebben zich niet aan de voorwaarden gehouden voor goede levering en komen dan wel ermee aanzetten. Verder restitutie van de bundels die ik niet heb kunnen besteden. Daarnaast de mogelijkheid om zonder boetes mijn contract op te zeggen.
Ten slotte dat ze een ruimhartige donatie doen aan het Rode Kruis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Rozemarijn
    Datum
    Er is gewoon niet gereageerd. En dat terwijl dezelfde klacgt op deze site bij andere mensen wel is opgelost. Zij hebben gewoon geld terug gekregen.
    Waardeloze klantenservice bij Hollandsnieuwe.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rozemarijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen