Klacht Hollandsnieuwe: Door foutje van Hollandse nieuwe niet bereikbaar

# 197360

Beste,
Heb nieuw abbo bij jullie en heb een sim kaart op 17-12-2016 bij u besteld en betaald. Vanmorgen heb ik gebeld met de klantenservice omdat ik mijn kaart nog niet had ontvangen. Hier werd mij medegedeeld dat er een storing was en dat het niet bekend was wanneer het zou komen of werd opgelost. Vervolgens heb ik de kaart maar geannuleerd dan en heb afgesproken dat ik mijn €2,50 terug zou krijgen. Tot mijn verbazing kan ik vervolgens niet meer bellen en ben ook ineens niet meer bereikbaar!! Ik dus met iemand anders zijn telefoon weer contact zoeken met jullie klantenservice en het verhaal uitgelegd. Dan word mij verteld dat mijn nieuwe sim kaart is geactiveerd en daarom mijn huidige het niet meer doet en dat ik 19km verderop maar even een nieuwe moet halen of moet wachten tot er een nieuw komt (geen idee wanneer natuurlijk met die storing). Ik zit te wachten op een telefoontje uit het umcg en ben van deze manier van service niet gediend.

U fout herstellen aub

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Martin
    Tot op heden nog niks vernomen en niks veranderd. Wel al een email gekregen van mijn cardioloog van het umcg dat mijn bloedspiegel niet op orde was en medicatie weer word aangepast en dat ze mij telefonisch niet konden bereiken!! #jezoumaaropdewachtlijststaan
    Martin
    En de vestiging van belcompany is volgens hun 19km verderop maar dat zal wel hemelsbreed zijn want met de auto is het 31km!
    Martin
    Vandaag een nieuwe sim kaart per post ontvangen en ben dus weer bereikbaar. Wat ik nog steeds vreemd vind is dat deze nieuwe simkaart al actief was terwijl ik hem nog niet eens had en dus niet geactiveerd hoorde te zijn. De reden dat ik nu dus een probleem heb gehad is omdat mijn oude kaart was geblokkeerd terwijl ik nog geen nieuwe had. Beetje vreemd dat dit ook is gebeurd na mijn 1ste telefonisch contact met Hollandse nieuwe. Zou toch graag horen hoe dit mogelijk is.