Klacht Hollandsnieuwe: Dubbele abonnementskosten voor 2 jaar.

Klachtnummer
# 325132
Gebruiker
Jopie J.
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Deze klacht dien ik in voor mijn moeder die al jaren klant is bij Hollands Nieuwe. Zij wilde vorige maand (na 3,5 jaar een abonnement met Iphone 5 te hebben) haar abonnement verlengen met Iphone 6.
Nu heeft zij per ongeluk in plaats van haar abonnement verlengd een nieuw abonnement afgesloten.

Mijn moeder kan haar oude abonnement afkopen, voor een klein bedrag. Alleen heeft ze dan niet de optie om haar oude nummer mee te nemen. Met andere woorden; ze zit de komende 2 jaar vast aan 2 abonnementen.

Ik vind het schandalig dat er zo met klanten om wordt gegaan.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Hollands nieuwe met een oplossing komt waardoor mijn moeder niet met dubbele abonnementskosten komt te zitten én haar oude telefoonnummer kan behouden.

3 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Jopie J.
    Datum
    Dag Natascha,

    Bedankt voor je bericht en voor je hulp. Hoe lang zal het duren voordat het oude 06 nummer gekoppeld wordt aan het nieuwe abonnement, nadat het overgezet is op een prepaid sim kaart?

    Vriendelijke groet,

    Aline Jobse
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen