Klacht Hollandsnieuwe: extra internetbundel

Klachtnummer
# 137589
Gebruiker
jan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

500mb kost 3 € ik zet hem aan en dan is het in eens 4.50 € ik heb gebeld het zou opgelost worden ! maar ik heb nu al 6 maanden te veel bataald .Ik heb voor deze maand weer 500 mb voor 3 € besteld weer 4.50 € afgehouden maar weer gebeld het zou weer opgelost worden ! en wat denk je 4.50 € afgehouden en GEEN 500 mb een ding weet ik zeker nooit en ook nooit meer hollandsnieuwe wat een ongeorganiseerde boel ???

De oplossing

helderheid en afspaken nakomen , doen wij ook ,bij ons word het gewoon van de rekening afgeschreven en jullie doen waar je zin in hebt.
Het gaat over de maanden ,april - mei - juni - juli - augustus - september en november

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen