Opgelost door Hollandsnieuwe: Fake mail claim? Wazige brief van Hollandse nieuwe en adyen en afsluiten klacht niet opgelost

sad Opgelost
geer

Krijg een email van Adyen Client Management Foundation, met ondertekening van Hollandse nieuwe.

Volgens deze amail zou ik een bedrag moeten voldoen.
De volgende tekst staat er in.

Beste Dhr xxxxxxx, Op 4/21/2016 is uw abonnement beëindigd vanwege onbetaalde rekeningen. De eindafrekening die u toen heeft ontvangen, is tot op heden nog niet voldaan. Dat u even niets heeft gehoord, komt door de onduidelijkheid in de rechtspraak over welk bedrag u dient te betalen. Hierbij ontvangt u een correctie. De eindafrekening was €222,50. Na correctie is de vordering nog € 197,75. Dit dient u nog te betalen. Wij verzoeken u om dit bedrag binnen 14 dagen te betalen. Als u niet (tijdig) betaalt, zal alsnog het formele incassotraject worden gestart en dat willen we natuurlijk liever niet. Als u heeft betaald, wordt uw registratie bij Preventel verwijderd en wordt dit dossier gesloten. Heeft u vragen, bel ons dan ma t/m vrij van 09:00 tot 18:00 uur op 0900-0324. Groet, hollandsnieuwe.
Hieronder vind u de benodigde informatie om de openstaande betaling(en) te voldoen middels een bankoverschrijving.

Totaalbedrag: EUR 197.75
Onder vermelding van: 161-5256-7858-83301
Ten name van: Adyen Client Management Foundation, Amsterdam

Bankrekening 24.55.84.056
Of u kunt betalen via IBAN/BIC
International Bank Account Number (IBAN) NL29 ABNA 0245584056
Bank Identifier Code (BIC) ABNANL2A

Adyen Client Management Foundation staat niet ingeschreven in de KvK. IBAN nummer is volgens aantal site een IBAN waar aangifte tegen gedaan is. Adyen bv is een tussen station van betalingen tussen een onderneming en een klant. Het is geen deurwaarder en geen administratie kantoor.

Email komt mij nep over door dit. Ik ga geen duur nummer bellen en als Hollandse nieuwe idd een claim heeft dan wil ik graag vanuit hun een email met een overzicht hoe dat bedrag is opgesteld. De claim is volgens deze email 2 jaar oud en misschien gegaan door fouten bij hun.

Volgens preventel heb ik geen registratie. Dus wie eist bewijst.

Antwoord of.dit fake is, en als er idd een claim is een officiële brief vanuit Hollandse nieuwe met het orginele bedrag en hoe dit bedrag is opgebouwd.

Vorige klacht afsluiten na een reply waar ik niets aan heb., wat is dat voor service. Een klacht sluit je pas als het is opgelost.

Jullie.kunnen bellen na 17:00 uur of e-mailen email adres moet bekend zijn.

geer
    Helaas nog geen reactie. Vorige is afgesloten maar zonder inhoudelijk te reageren. Telnr is bekend de tijden wanneer zij kunnen bellen is bekend en email adres is bekend. Graag een duidelijk inhoudelijk verhaal.
    geer
    Heb reactie gekregen en het is nu duidelijk.

geer

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?