Opgelost door Hollandsnieuwe: Fout van de klantenservice wordt niet hersteld.

content Opgelost
B. Ektol

Tot nu was ik tevreden met mijn abonnement 2000+1000 gratis voor € 9, startdatum 29-7-2019.
Ik wilde mijn bundel verhogen, vooral voor in de zomer want op mijn camping is geen wifi.
24-8-2020 contact opgenomen met de klantenservice met de vraag of ik kon verhogen naar 4000 voor € 10 en of de 1000 gratis gecontinueerd kon worden, want anders zou ik niet opwaarderen. Daarvoor moest Luara 2x naar haar teamleider maar uiteindelijk kreeg ik een bevestigend antwoord. Van 2000 naar 4000 lukte wel maar de 1000 gratis was weg. Weer gebeld met de klantenservice, Shannon wist met meteen te vertellen dat die 1000 gratis was vervallen en terug naar mijn oude abonnement kon ook niet. Ze bood me 1000 aan t.w.v. € 10 en heeft die ook gegeven maar die is maar drie maanden geldig en in de maanden dat ik het niet nodig heb.
Angelien antwoordde op mijn email van 31-8-2020: Ik begrijp uw reactie, het is natuurlijk vervelend dat deze bundel toch is komen te vervallen terwijl u aangaf deze te willen behouden en: helaas kan ik verder in deze niets anders voor u betekenen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht en wens u een fijne dag.
Op mijn tweede mail op 4-9-2020 was het antwoord van Marlene:
Het het was geen Sim Only maar een abonnement inclusief een telefoon, en ik blijf het een zeer kwalijke zaak vinden dat ik er door een fout van de klantenservice 10.000 te weinig krijg.
1000 MB die 3 maanden geldig is in een periode dat ik het eigenlijk niet nodig heb steekt schril af tegen de 11000 MB die ik anders gedurende september 2020 t/m juli 2012 zou krijgen.
Ik denk niet dat ik mijn (2)abonnement(en) t.z.t. bij Hollands Nieuwe ga verlengen als dit niet op een bevredigende manier wordt opgelost.

De gemaakte fout op juiste wijze herstellen.

Hollandsnieuwe
    Geachte heer Witbaar,

WIj vinden het vervelend om te horen onze dienstverlening niet juist voor u is geholpen.

WIj hebben u een e-mail gestuurd met meer informatie.

Onze excuses voor het ongemak.

Sami
    hollandsnieuwe

B. Ektol
Eerlijk gezegd had ik aan mijn telefonisch contact met de klantenservice een vervelend gevoel overgehouden, ondanks de toezegging van 1000 voor 3 maanden die ik vermoedelijk niet zou gebruiken. Twee keer heb ik gemaild met de klantenservice om de situatie uit te leggen en twee keer kreeg ik een onbevredigend antwoord: 1e keer: helaas kan ik verder in deze niets anders voor u betekenen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. En de 2e keer: Heel vervelend dat deze bundel is komen te vervallen. Onze excuses voor het ongemak. Helaas is het technisch gezien niet mogelijk deze te activeren bij Sim Only 4000. Hier is geen enkele andere oplossing voor mogelijk. Hier kunnen wij verder in deze niets anders voor u betekenen. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Na indiening van een klacht via klachtenkompas is mijn probleem op een genereuze manier opgelost en daar ben ik blij mee.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?