Klacht Hollandsnieuwe: Fraude met rekeningen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150774
Gebruiker
Gerrit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

HN schrijft vrijwel voortdurend meer geld van mijn bankrekening af dan dat zij op de rekeningen vermelden. Het is niet mogelijk om daarover met iemand van het bedrijf contact op te nemen. Op brieven en/of mailtjes reageren zij niet.
Als je een afschrijving een keer terug boekt wordt binnen een uur je telefoon afgesloten.
Dit herhaald zich vrijwel iedere maand. Het gaat om bedragen tussen 10 en 20 euro per maand die zij meer van de bank halen dan dat ze op hun facturen vermelden.

De oplossing

Ik wil volledige verantwoording over het geld dat ze van mijn rekening hebben gehaald. Wat er teveel van af is wil ik terug gestort krijgen en ik wil zo snel mogelijk van mijn contract af. (Dat laatste is al bijna geregeld).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Gerrit
    Datum
    Ik denk dat deze provider zo snel mogelijk van het toneel moet verdwijnen. Niemand kan of wil een klacht in behandeling nemen of problemen oplossen. Het lijkt alsof er binnen het bedrijf fraude of diefstal gepleegd wordt waar de directie geen zicht op heeft.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen