Klacht Hollandsnieuwe: Gedwongen migratiedatum

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 147019
Gebruiker
Beta
Datum
2 reacties

Details

De klacht

HN wil de simkaart van mijn telefoon vervangen (voor "nog betere dienstverlening", waarom ik niet gevraagd heb), biedt daarvoor keus uit 1 week migratie data en eist dat ik die week in Nederland moet zijn als ik mijn telefoon wil blijven gebruiken.
Als gevolg hiervan zal mijn telefoon tijdens mijn verblijf in het buitenland zeer waarschijnlijk niet bereikbaar zijn. Niet acceptabel.

De oplossing

Migratiedatum na 3 maart 2016 (of nooit), dan wel
Migratiedatum voor 30 jan 2016

2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels bent gemigreerd. Graag hoor ik van je of je naar wens bent geholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Marleen
  2. Auteur
    Beta
    Datum
    Dit is geen oplossing voor een maand onbereikbaarheid

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Beta
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen