Opgelost door Hollandsnieuwe: Geen bereik, geen communicatie naar klanten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 427478
Gebruiker
Kim
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geen bereik sinds gisteren, uit eindelijk begrepen dat er een storing is. Er wordt totaal niet gecommuniceerd met klanten, geen bericht van Hollandsnieuwe wat er aan de hand is en hoe lang ze denken er mee bezig te zijn

De oplossing

Communicatie moet gewoon beter, is er een storing laat dit weten. Op de site staat gewoon geen storingen op dit moment. Schatting van hoe lang het gaat duren zou ook wel fijn zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Vrolijk,

    Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben u een e-mail gestuurd met meer informatie.

    Wij vertrouwen erop u hierbij voltdoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe!

    Met vriendelijke groeten,

    Team hollandsnieuwe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen