Opgelost door Hollandsnieuwe: Geen bereik, graag overstappen naar andere provider.

content Opgelost
Kap010

Ik heb onlangs mijn abonement verlengd (nog niet ingegaan) maar op de locatie waar ik nu werk is er geen bereik. En ik heb op veel andere plekken ook geen of slecht bereik. Daarom wil ik graag voordat de verlenging ingaat overstappen naar een andere provider. Op de website kan ik hier niks over vinden. Naar de klantenservice bellen gaat niet, omdat ik geen bereik heb. Als ik ga mailen zou ik tussen de drie en vijf dagen oid antwoord krijgen... duurt te lang.

Inormatie hoe ik mijn abbonememts verlenging die nog niet in is gegaan kan annuleren en overstappen naar een andere provider

Hollandsnieuwe
    Beste heer O.,

Bedankt voor uw bericht, wat vervelend dat u geen goed bereik heeft op de locatie waar u nu werkt.

We zien een verlenging klaarstaan voor 27 juni, wanneer uw huidige abonnement afloopt. Mocht u niet meer willen verlengen dan kunt u deze verlenging intrekken via uw hollandsnieuwe account. Als u het abonnement geheel wilt opzeggen dient u na het intrekken van de verlenging nog een opzegging aan te vragen. U kunt ook nummerbehoud bij een andere provider aanvragen. Als de aanvraag wordt goedgekeurd zegt uw nieuwe provider het huidige abonnement op.

We zien dat u momenteel bent verbonden met een Belgisch netwerk. Klopt het dat u momenteel in België verblijft? Mocht dit niet het geval zijn dan raden we u aan om een nieuwe netwerkverbinding te maken met een netwerk binnen Nederland.

We kijken het bereik op uw werklocatie graag nog even na. Zou u daarvoor de postcode hiervan door kunnen geven? U kunt ons ook contacteren via Facebook of Twitter als u dat liever heeft.

We horen graag van u.

Natascha
    hollandsnieuwe

Kap010
Via kpn overstap met nr behoud

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?