Klacht Hollandsnieuwe: Geen bereik (telefoon) geen internetverbinding

Klachtnummer
# 25947
Gebruiker
Rob GTV6
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb nu ongeveer 2 maanden een abonnement bij Hollands nieuwe en dat ging goed tot op heden,laatste week geen verbinding met internet (wel WiFi) en geen bereik qua bellen.
Heb een klacht gestuurd (E-mail) naar hollands nieuwe Ticketnummer 645925 maar nog geen tegenbericht gehad.

De oplossing

De service krijgen waar ik voor betaal.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Rob,

    In een tijd dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen