Klacht Hollandsnieuwe: geen bereik annuleren abonnement

Klachtnummer
# 146015
Gebruiker
joanne
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gisteren een abonnement met telefoon gekocht maar wil hem toch annuleren. uiteindelijk een uur in de wacht gestaan waarna ze vervolgens niet bereikbaar waren. Ik wil dat mijn abonnement wordt geannuleerd en dat mijn geld word teruggestort.

De oplossing

Annulering van abonnement en terugstorting geld.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Allereerst onze excuses voor het eerdere ongemak.

    Sinds korte tijd nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost.

    Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Groeten,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?