Klacht Hollandsnieuwe: Geen bereik in Colombia

Gianne

Ik zit in Colombia maar heb geen bereik. Alleen maar noodoproepen. Ik zit hier nog een tijdje en moet bereikbaar zijn voor mijn thuisfront.
Ik heb mijn sim kaart eruit gehaald en opnieuw erin gezet. Probleem niet opgelost.
Ik heb mijn beltegoed opgewaardeerd. Probleem niet opgelost.
Ik heb zelf op mijn telefoon gezocht naar beschikbare netwerken en van de vier opties met allemaal geprobeerd verbinding te leggen. Er kan geen verbinding gemaakt worden of de sim kaart staat verbinding niet toe met gekozen netwerk.
Ik heb de telefoon uitgezet en weer aangezet. Probleem niet opgelost.
Dit probleem heb ik tot nu toe in geen enkel ander land gehad en ik ben regelmatig in het buitenland.

4 maanden geleden was er ook al iemand die over exact hetzelfde onderwerp een klacht had ingediend. "Geen bereik in Colombia" ik zag geen reactie op de vraag. Ik hoop nu wel een reactie en een oplossing te kunnen ontvangen.

Ik wil bereikbaar zijn in Colombia met spoed. Ik wil verbinding kunnen maken met een netwerk hier om bereikbaar te kunnen zijn.
Ik ben hier in totaal 3 wkn. Als ik gedurende deze cruciale periode niet bereikbaar kan zijn wil ik dit gecompenseerd krijgen door een maand tegoed te krijgen van hollandsnieuwe en gecompenseerd worden voor het feit dat ik nu heb opgewaardeerd voor niets omdat het het probleem totaal niet heeft opgelost. Dat is dus €10 opwaarderen en gratis 1maand beltegoed opgewaardeerd van jullie.

Hollandsnieuwe
    Beste Gianne,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?