Opgelost door Hollandsnieuwe: Geen bereik sim kaart niet aangemeld en telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 427209
Gebruiker
Felipe
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sim kaart niet aangemeld en niet geactiveerd kan niet bellen sms internet

De oplossing

Snelle aktie

3 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Felipe,

    Wij hebben uw simkaart nu geactiveerd. Uit uw gebruik maak ik op dat al gebruik heeft kunnen maken van uw simkaart, fijn om dit te zien!
    Ter compensatie van het geleden ongemak wil ik u ter compensatie uw sim-only kosten vergoeden. Op 24 maart zal u alleen uw toestelkosten betalen.

    Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe!
    Met vriendelijke groet,
    Arwen
    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Felipe
    Datum
    Tevreden dat het nu doet je moet eerst goed klagen voor dat actie komt wel bedankt dat het nu doet
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Felipe,

    Bedankt voor je bericht.

    Fijn dat alles weer naar behoren werkt.

    Met vriendelijke groet,

    Team hollandsnieuwe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Felipe
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat de telefoon weer doet en aleen deel van de kosten hoef te betalen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen