Opgelost door Hollandsnieuwe: GEEN COMPENSATIE VOOR NIET WERKEND ABONNEMENT

content Opgelost
flamingo51

Ik heb een abonnement afgesloten op 3 mei 2020 met nummerbehoud , op 29 mei zou deze worden doorgevoerd.
Toen ik de simkaart wilde activeren werkte dit niet en heb ik tot wel 5 nieuwe simkaarten ontvangen en nog steeds werkte het niet .
Ik was ondertussen voor niemand te bereiken telefonisch omdat niet iedereen mijn huistelefoonnr heeft, omdat die eigenlijk niet gebruikt wordt, maar ik nu wel erg blij was dat ik dit heb omdat ik ze elke dag belde om te zeggen dat het nog steeds niet werkt.
Pas op 17 juni kon ik gebruik maken van het abonnement , dus ik ben van 29 mei tot 17 juni bezig geweest met hollands nieuwe om eindelijk gebruik te kunnen maken van het abonnement.
medewerkers die ik dagelijks sprak hierover zeiden tegen mij dat ik de aansluitkosten sowieso terugkreeg 20 € , omdat ik op 3 mei het abonnement afsloot en 2 dagen later de aktie er was van GEEN AANSLUITKOSTEN,
Ook heb ik de maand mei abonnmentskosten zonder toestelkosten terug gekregen , dit was 10 €
Voor de maand juni zou ik ook 10 € terugkrijgen omdat ik 3 weken geen gebruik ervan heb gemaakt .maar heb pas 2 € daarvan gehad .
Ook zeiden ze mij dat als ik de kpn rekening binnenkreeg de gesprekskosten vergoed kan krijgen en de factuur naar hun moest mailen met de vraag om het bedrag van 31,93 alleen gesprekskosten te vergoeden, omdat ik dus wel moest gebruikmaken van mijn huistelefoon, omdat hun abonnement NIET WERKTE.
krijg ik een mail terug dat ik NIKS krijg, want ik heb al geld gehad . dan hebben ze het over de totaal 32 € die is teruggegeven aan mij, maar dit lijkt me nogal logisch , dat is mijn eigen geld omdat ik aansluitkosten niet hoef te betalen en omdat ik GEEN gebruik kon maken van hun abonnement 3 weken lang en ik 3 wekenlang niet te bereiken ben geweest .
Ze blijven erbij dat ik niks terugkrijg en dat ik die rekening van kpn maar moet betalen van de 32 € die ik al heb gehad ( mijn eigen geld ) , want waarom moet ik abonnementskosten betalen voor iets wat NIET WERKT .
Dus het komt er in het kort op neer, dat je dus eigenlijk helemaal niks gecompenseerd heb gekregen behalve je eigen geld terug hebt gekregen , en je gewoon lekker kapot mag vallen met je rekening van kpn en je dat lekker daarvan moet betalen ,,
Mijn vraag is wat heb ik nou voor het feit dat ik 3 weken heb lopen stressen en bellen en niet te bereiken ben geweest , gecompenseerd gekregen dan ?????????
HOLLANDS NIEUWE LAAT MENSEN IN DE KOU STAAN !!!!

mijn kpn gesprekskosten betalen

Hollandsnieuwe
    Geachte mevrouw de Jong,

Wij hebben u een bericht gestuurd voor meer informatie.

Sami
    hollandsnieuwe

flamingo51
dat ik tot 10 sept 100 procent vergoeding van het abonnement krijg

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?