Klacht Hollandsnieuwe: Geen data in het buitenland

Klachtnummer
# 155662
Gebruiker
TS
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In november werden alle klanten van Hollands Nieuwe gevraagd om een nieuwe simkaart op te halen. Sinds die tijd kan ik in het Buitenland niet meer data gebruiken. Bellen en smsen gaat wel nog.
Na een telefoontje met de klantenservice werd mij verteld dat ze het netwerken lenen in het buitenland en dat het dus kan zijn dat je geen verbinding hebt.
Ik hoop dat ze hier snel iets aan doen, want dit is niet acceptabel! Waarom kon het voor de nieuwe simkaart wel?

De oplossing

Ik hoop dat hier serieus naar gekeken wordt, aangezien ik voor mijn werk ook veeli n het buiteland moet zijn. Ik overweeg om naar een andere provider te gaan want dit is voor mij totaal niet handig.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Wordt contact opgenomen met de klant.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen