Klacht Hollandsnieuwe: geen geld terug!

Klachtnummer
# 14897
Gebruiker
mevr Menting
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden al mijn nieuwe mobiel teruggestuurd binnen die 7 dagen dat dat kon. Ik heb alles opgezegd en heb nog steeds niet mijn geld terug!!!

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk dat mijn geld terug gestort word op mijn rekening

5 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Alisha,We hebben de afdeling die hierover gaat op de hoogte gesteld van de bestelling die nog niet is geannuleerd. Zij gaan nu uitzoeken wat daarvan de reden is. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte stellen.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe
  2. Auteur
    mevr Menting
    Datum
    Ik vind het nu wel erg lang duren.. heb mijn geld nog steeds niet terug!!!
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Alisha,De betreffende afdeling heeft contact opgenomen met de Online Pakket Dienst om de annulering te verwerken. Helaas moeten wij nog wachten op een terugkoppeling.We zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe
  4. Auteur
    mevr Menting
    Datum
    oke bedankt! Dan wacht ik nog even af..
  5. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Alisha,Bij deze bevestig ik de annulering van je contract. De gemaakte kosten zullen worden teruggestort door Vodafone waardoor dit helaas nog enkele weken in beslag kan nemen.Wegens een geautomatiseerd proces is het mogelijk dat je nog e-mails zult ontvangen met een IDEAL link om een betaling te verrichten. Je kunt deze e-mailberichten uiteraard beschouwen als niet verzonden. Mijn excuses voor al het eerder ervaren ongemak.Met vriendelijke groet,hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen