Klacht Hollandsnieuwe: Geen geld terug door fout Hollandsnieuwe

Klachtnummer
# 419417
Gebruiker
ClickClack
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4 oktober een mobiel terug gestuurd die een paar dagen daarvoor besteld was. Na een week nog steeds het geld (totaal rond 180 euro) nog niet terug. Gevraagd bij Hollandsnieuwe, zegt dat het bij PostNL ligt. Aan PostNL gevraagd, die kan mij netjes bewijs leveren dat zij alles goed hebben gedaan, en dat Hollandsnieuwe fout zit. Nu moet Hollandsnieuwe een onderzoek starten, maar dit weigeren ze.

De oplossing

Door het geld terug te storten en het zelf op te lossen met PostNL.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht.

    We zien dat je ons op 25 januari benaderd hebt met dezelfde vraag,
    Deze hebben wij verder in behandeling genomen.


    Mocht je verder nog vragen hebben kun je deze in dit bericht stellen.
    Daarbij staan we je ook graag te woord bij de klantenservice.




    Nog een fijne dag toegewenst.

    Met vriendelijke groet,
    Noud


    Team hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen