Klacht Hollandsnieuwe: Geen internet

Elitemen666

Ik krijg geen netwerk verbinding met de provider. Staat geen signaal bekijk de foto

Zorgen dat mijn internet het weer gaat doen

Hollandsnieuwe
    Goedemiddag,

Uit je aangeleverde foto is helaas niet te zien omtrent je problemen met het internet.

Ik wil je derhalve adviseren onderstaande stappen uit te voeren.

Controleer of je voldoende tegoed hebt, via *101#. Zo niet ga naar hollandsnieuwe.nl/opwaarderen

Schakel het toestel uit. Als het mogelijk is, neem de batterij uit het toestel, tel tot 10, bel vanaf een ander toestel naar je mobiele nummer en stop die batterij weer terug. Schakel het toestel vervolgens weer in.Werken de bovenstaande oplossingen niet? Gebruik dan onze toestelhulp. Kies je merk en type telefoon, ga naar 'netwerk en bereik'en kies 'probleem oplossen'.Staat je toestel er niet bij, volg dan de onderstaande stappen

Selecteer Settings/Instellingen

Selecteer Network Settings/Netwerkinstellingen

Selecteer KPN of een andere provider (dit verzoek wordt geweigerd)

Selecteer weer hollandsnieuwe/Vodafone.

Als bovenstaande stappen allemaal niet helpen, doe dan een kruistest. Plaats je simkaart in een ander toestel of plaats een andere simkaart in jouw mobiel. Bekijk daarna of het probleem aan je simkaart of mobiel ligt.

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?