Klacht Hollandsnieuwe: Geen internet

Klachtnummer
# 354608
Gebruiker
Elitemen666
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik krijg geen netwerk verbinding met de provider. Staat geen signaal bekijk de foto

De oplossing

Zorgen dat mijn internet het weer gaat doen

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Goedemiddag,

    Uit je aangeleverde foto is helaas niet te zien omtrent je problemen met het internet.

    Ik wil je derhalve adviseren onderstaande stappen uit te voeren.

    Controleer of je voldoende tegoed hebt, via *101#. Zo niet ga naar hollandsnieuwe.nl/opwaarderen

    Schakel het toestel uit. Als het mogelijk is, neem de batterij uit het toestel, tel tot 10, bel vanaf een ander toestel naar je mobiele nummer en stop die batterij weer terug. Schakel het toestel vervolgens weer in.Werken de bovenstaande oplossingen niet? Gebruik dan onze toestelhulp. Kies je merk en type telefoon, ga naar 'netwerk en bereik'en kies 'probleem oplossen'.Staat je toestel er niet bij, volg dan de onderstaande stappen

    Selecteer Settings/Instellingen

    Selecteer Network Settings/Netwerkinstellingen

    Selecteer KPN of een andere provider (dit verzoek wordt geweigerd)

    Selecteer weer hollandsnieuwe/Vodafone.

    Als bovenstaande stappen allemaal niet helpen, doe dan een kruistest. Plaats je simkaart in een ander toestel of plaats een andere simkaart in jouw mobiel. Bekijk daarna of het probleem aan je simkaart of mobiel ligt.

    Met vriendelijke groet,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen