Klacht Hollandsnieuwe: Geen mobiel internet en telefonie in het buitenland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 402640
Gebruiker
Initialsfv12
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kan niet bellen en mobiel surfen als ik buiten Nederland ben. Al 3 keer gebeld naar de klantendienst, waarvan het nummer trouwens quasi onvindbaar is en een dienst die enkel open is van maandag tot en met vrijdag, van 9 tot 18 uur. Als je, zoals ik, vaak in het weekend in het buitenland bent, kan het zijn dat je een heel weekend zonder telefoon en mobiel internet zit. Heel vervelend dus. Probleem al 3x telefonisch gemeld, tot dusver geen blijvende oplossing gekregen. Zeer slechte klantenservice. Wanneer krijg ik eindelijk een blijvende oplossing??

Gewenste oplossing

Nieuwe sim en of telefoon tot het probleem is opgelost
Geboden oplossing
Nieuwe klacht ingediend op deze website, zie klacht nr 407994.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste Veaman,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    U geeft aan geen optimaal gebruik te kunnen maken van het netwerk in het buitenland. Excuses daarvoor. Wij bieden geen garantie voor sterke dekking in het buitenland, maar helpen u uiteraard graag verder.

    Er is al eerder contact met u opgenomen via de mail. Hierin is gevraagd zowel een netwerkupdate, toestelreset als een kruistest uit te voeren. Wij vroegen deze resultaten en uitkomsten met ons te delen alleen hebben we helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen op de opmerking 'dat het niet werkt' na.

    We vinden het erg vervelend dat het geen positief resultaat heeft mogen bieden. Echter zouden we u veel gerichter te woord kunnen staan en met een oplossing voor het probleem komen als u dit met ons zou willen delen.

    Ook geeft u in de mail en op klachtenkompas aan een nieuwe simkaart te willen ontvangen. Dit is gelukkig iets wat, wij ook zonder resultaten van uw testen, in gang kunnen zetten.
    Daarom hebben wij een nieuwe simkaart naar het bij ons bekende adres gestuurd.
    Deze simkaart zal binnen 2-3 werkdagen in een envelop via PostNL toegestuurd worden.

    Mocht een nieuwe simkaart geen oplossing zijn kijken wij graag met u, aan de hand van de uitkomsten, met u naar andere mogelijke oorzaken en oplossingen.

    Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben en wensen u nog een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Noud

    Teamhollandsnieuwe

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen