Klacht Hollandsnieuwe: Geen nummerbehoud binnen Hollands Nieuwe

Klachtnummer
# 350285
Gebruiker
martins
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nummer behoud binnen Hollandse Nieuwe waardeloos en kan niet ??? Over zetten naar prepaid kaartje en dan weer over zetten naar Hollands Nieuwe ook dit werkt niet !! Heb zakelijk en heb nu extra kosten hierdoor en misgelopen omzet !!!! Waardeloos !

De oplossing

Dat nummer overgezet kan worden of een tegemoetkoming ivm geleden schade

2 reacties

  1. Auteur
    martins
    Datum
    Tot heden nog niks van jullie vernomen
  2. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Wegens technische redenen is een portering binnen dezelfde provider bij hollandsnieuwe niet mogelijk.
    Dit kan ook worden gevonden op de website en bij de aanvullende vragen.

    Wanneer er iets niet lukt en er ondersteuning nodig is kan er het beste via de reguliere klantenservice contact worden gezocht.

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen