Klacht Hollandsnieuwe: geen of slecht bereik

Veluwse

Op 2 december ben ik overgestapt van rabo mobiel naar hollands nieuwe. Vanaf het begin heb ik slecht of geen bereik. Ook het mobiel internet werkt slechter dan bij rabo mobiel.
Rond 4 januari heb ik een klacht ingediend. Nadat ik allerlei vragen via de mail had beantwoord (helaas moet dat elke keer via het klachtenformulier op de website) werd ik woensdag 8 januari terug gebeld. Het klopt dat ik slecht bereik heb want bij mijn woonplaats is het netwerk van Vodafone slecht. Ik heb aangegeven dat ik dan van mijn contract af wil. Ik heb nl een mobiel abonnement om bereikbaar te zijn. De telefoniste zou het doorsturen naar de betreffende afdeling.
Op vr 10 januari kreeg ik van die afdeling een mail dat ik mijn telefoon moet instellen op het 2 g netwerk i.p.v. het 3 g netwerk. Volgens hen is de klacht dan verholpen.
Ik heb nu weer gereageerd via het klachtenformulier van de website. Kunt u me verder helpen?

Ik wil van mijn contract af en met nummerbehoud kunnen overstappen naar een mobiele aanbieder die wel goed bereik heeft o.a. rondom mijn woonplaats (kpn netwerk).

Veluwse
    Na veel mail en belcontact heb ik het verlossende mail gehad van hollands nieuwe. Ik mag kosteloos overstappen naar een andere provider. Nu nog even afwachten of het ook lukt.
    Hollandsnieuwe
    Beste klant,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe