Klacht Hollandsnieuwe: Geen reactie HN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 104126
Gebruiker
Jan en Anneke Boot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

IN november toestel besteld. Inmiddels VIER keer opgestuurd, We kunnen niet bellen. Vier keer verzendkosten, geen vervangend toestel. Nog erger: er wordt nul nada noppes contact opgenomen om het probleem op te lossen. Inmiddels zijn er twee kleinkinderen geboren en we hebben geen telefoon in deze spannende tijden.

De oplossing

Contract ontbinden. Nieuw toestel leveren. Vergoeden verzendkosten 4 x 7,95 en abonnementsgeld terug storten. December tem maart.

1 reactie

  1. Auteur
    Jan en Anneke Boot
    Datum
    Hollands Nieuwe reageert helemaal NIET. We dienen nu voor de derde keer een klacht in.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jan en Anneke Boot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen