Opgelost door Hollandsnieuwe: Geen reactie Hollandsnieuwe ondanks meerder telefoontjes en bemiddeling Belcompany

E.J. Otten

Ben pre-paid klant. Op 3 maart 2016 ontving ik een aanbieding van HN per sms en mail om sim-only abonnement af te sluiten omdat zij m.i.v. oktober stoppen met pre-paid.
Links ontvangen die niet werkten. Diverse keren telefonisch contact gehad met helpdesk en 3 keer een Belcompany filiaal bezocht op advies helpdesk. Bij BC keurig en geduldig te woord gestaan en geholpen maar zonder resultaat. Ook zij hebben mails verstuurd na contact met HN. Geen resultaat. Op 23 mei weer telefonisch contact gezocht met helpdesk. Vriendelijke medewerker alles uitgebreid op interne mail gezet, registratie-nummer van melding verkregen en zou nu binnen 1 week zijn opgelost. Nu 10 juni, geen enkele reactie ontvangen van Hollandsnieuwe !!!!!

Ik wil gebruik maken van de aanbieding van HollandsNieuwe om met behoud van mijn telefoonnummer bij hen in plaats van pre-paid klant (nu) over te stappen naar sim-only abonnement. Aanbieding = contract voor 1 jaar vast 1000 MB/sms/min voor 5,50 euro p/m

Hollandsnieuwe
    Beste heer Otten,

Dank voor het indienen van uw melding.

Wij begrijpen dat deze situatie niet wenselijk is.
    Ik heb direct een nieuwe case voor u gelogd, mijn collega zal deze vandaag oppakken zodat we het goed kunnen inregelen.

Wanneer de omzetting is gelukt dan zullen wij hierover een automatische email versturen. In de betreffende email staat aangegeven welk abonnement er voor u is besteld. Hier staat echter nog niet de juiste prijs. De korting kunnen wij pas toevoegen nadat het abonnement is aangemaakt. Wij passen natuurlijk wel direct de prijs aan zodat de korting zal worden toegevoegd.

Hiernaast krijgt u van ons ook een nieuwe simkaart toegezonden per post.
    Dit omdat uw huidige simkaart een prepaid simkaart betreft, een abonnement kan niet worden geplaatst op een prepaid simkaart.

De simkaart zal vandaag d.d. 24 juni jl. per post worden verzonden naar het bij ons bekende adres. Normaliter neemt dit twee werkdagen in beslag.

Voor het overzetten van het telefoonnummer zal u per losse email worden geinformeerd.

Mocht u naar aanleiding van dit bericht nog vragen hebben dan sta ik graag voor u klaar.

Ons excuus voor de verwarring en het lange wachten.

Shari,
    hollandsnieuwe
    E.J. Otten
    Beste Shari van Hollandsnieuwe, ik kan mij volledig vinden in dit voorstel en hoop dat dit ook op deze wijze wordt uitgevoerd.

Met vriendelijke groet, Evert-Jan Otten

E.J. Otten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?