Klacht Hollandsnieuwe: GEEN SERVICE

Klachtnummer
# 449792
Gebruiker
Michael
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste hollandsnieuwe,

In eerdere mails aan hollandsnieuwe heb ik aangegven niet tevreden te zijn met de huidige gang van zaken.
Tot heden heb ik nog steeds GEEN SERVICE.
IK ZIT AL RUIM BIJNA DRIE WEKEN ZONDER TELEFOON!!!
Dit kan gewoonweg niet.
Hollandsnieuwe heeft aangegeven dat ik avan mijn abonnement af ben zodra ik naar een andere provider ga met nummerbehoud.
Ik wil zonder nummerbehoud van mijn abonnement af.
Hollandsnieuwe kan mij niet de diensten leveren waar ik voor betaal oftewel GEEN ENKELE DIENST!!
Ik wil van hollandsnieuwe dat het abonnement per directe ingang wordt ontbonden.
Ik ga met hollandsnieuwe geen kat en muis spelletje spelen om het abonnement maar t rekken.
Ik heb recht op de diensten waar ik voor betaal. Kunnen jullie deze niet leveren ofwel garanderen dan heb ik recht dat het contract wordt ontbonden zonder afkoopregeling.
Nu betaal ik voor een abonnement zonder enige levering van diensten.
Ik verwacht van hollandsnieuwe dat dit per directe ingang wordt gehonoreerd.


Mvg
Michael Turk


Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 28 mei 2020 om 09:17 heeft "antwoord@hollandsnieuwe.nl" het volgende geschreven:

hollandsnieuwe


Beste Michael,

Wij hebben contact opgenomen met Simyo om uw nummerbehoud door te zetten.

Vanuit Simyo hebben wij de melding ontvangen dat uw nummerbehoud is afgewezen. U heeft hier een e-mail ontvangen met meer informatie. Voor verdere vragen verzoeken wij u om contact op te nemen met Simyo.


Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog een fijne dag toe!

Groeten,
Arwen

hollandsnieuwe

Ook voor wie supersnel 4G internet wil!

Deel je ervaring!
We horen graag hoe je onze service ervaart. Daarom vragen we je één minuut van je tijd na je contact met onze klantenservice op deze pagina. Zo help je ons om de service te verbeteren en je nog beter van dienst te zijn.

Nog een aantal handige links voor jou als klant:
- Vind hier snel en direct het antwoord op de meestgestelde vragen
- Via mijn hollandsnieuwe kun je jouw abonnement afstemmen op jouw persoonlijke wensen.
- Heb je tegoed nodig, kies hier je opwaardeer optie
- Wil je gaan verlengen?
- Heb je hulp nodig met instellen van je toestel?
- Ga je binnenkort naar het buitenland?
- Tips over datagebruik



Volg ons op:




De oplossing

Mijn abonnement per directe ingang ontbinden.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Michael,


    U geeft aan dat u uw abonnement wilt opzeggen

    Wij hebben hier inhoudelijk op gereageerd via de mail.

    Mocht u nog vragen hebben laat ons weten.
    Onze exuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sami

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen