Klacht Hollandsnieuwe: Geen uitleg waarom ik op de blacklist sta

Shaggy

Ik ben al 2 maanden bezig mijn abonnement te verlengen. Omdat ik niet door de credit check kwam werd mij geadviseerd gegevens op te vragen bij Preventel. Dat gedaan en naar HN gemaild, ik sta daar niet genoteerd. Toen moest ik bij het BKR navragen, ook niet genoteerd. Later werd er weer gezegd dat BKR er niks mee te maken had en kreeg ik wel 11 euro van de betaalde 13 terug voor de gemaakte onkosten. Daarna moest ik het bij Experian vragen, ook daar sta ik nergens genoteerd.
Het laatste antwoord van HN is dat ik op de blacklist sta en dat ik me maar moet oriënteren bij een andere provider. Er wordt mij niet uitgelegd waarom ik erop sta, ik heb nu overal aangetoond dat ik nergens negatief genoteerd sta nadat ze mij vroegen dat te doen. En dan krijg je als antwoord dat ze het ook niet weten en ik maar naar een ander moet.

Dat mij verteld wordt waarom ik op de blacklist sta en hoe ik daar van af kom.

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Shaggy
    Ik heb contact gehad met een andere provider en met Experian. Experian snapt ook niet dat ik op de blacklist sta. De bevestiging van Experian kan ik naar de andere provider mailen en dan veranderen ze handmatig dat ik op de blacklist sta en kan ik er gewoon een abonnement nemen.
    Had ook weer met HN gebeld dat ik het abonnement op zou zeggen, normaal duurt dat een maand, bij mij kon het dezelfde dag al en ik kon een paar uur later ook al niet meer inloggen. Dat kunnen ze dan wel goed regelen.
    Shaggy
    Zoals verwacht niks gehoord.