Klacht Hollandsnieuwe: Geen werkende simkaart!!

Klachtnummer
# 141303
Gebruiker
mevrYvonne
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Juli 2015 : overgestap van Vodafone naar Hollands Nieuwe met nummerbehoud.
oktober 2015 : eindelijk gelukt met nummerbehoud maar kon gewoon blijven bellen met mijn vodafone simkaart, die van HN deed het niet. Probleem voorgelegd bij Vodafone en na weken kreeg ik op vrijdag 20 nov te horen dat het probleem was opgelost. Ik kon mijn HN simkaart nu gebruiken en de vodafone simkaart werd afgesloten. Maar vanaf dat moment ben ik niet te bereiken en ik kan ik zelf ook niet bellen. Men zegt dat mijn kaart wel geactiveerd is. Heb zelfs een nieuwe simkaart gekregen en ook die werkt niet.
Vorige week woensdag 25 nov bij belcomapy geweest, probleem uitgelegd, die hebben voor gebeld naar HN en ik keeg te horen dat mijn probleem zou worden door gestuurd naar de technische dienst van HN. Nu een week later, nog steeds geen werkende simkaart. Moet om bereikbaar te blijven een prepaid gebruiken die ik zelf moet betalen!! Ik wil nu een oplossing zien! En ik wil contact met de technische dienst

De oplossing

Een werkende simkaart met mijn eigen nummer .
Geld terug van de afgelopen maanden die ik al heb betaald!
En zolang dit probleem niet is opgelost. De prepaid kosten vergoeden
En contact met de persoon die met mijn simkaartprobleem aan het werk is!

3 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Sinds vandaag nemen wij actief deel aan klachtenkompas.nl. Je hebt hier in het verleden een klacht over hollandsnieuwe geplaatst. Volgens onze gegevens is uw klacht inmiddels opgelost. Mocht u nog vragen hebben of een aanvullende reactie van ons verwachten, zou u dan zo vriendelijk willen zijn te reageren op deze klacht?

    Wanneer uw klacht naar tevredenheid is opgelost, wilt u dan de klacht sluiten en een beoordeling geven? Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Groeten,
    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    mevrYvonne
    Datum
    inmiddels zijn we weken verder en heb ik helaas moeten besluiten om mijn contract bij HN te laten ontbinden en met een nieuwe telefoon nummer bij een andere provider verder te gaan. De manier waarop je als klant geholpen word /werd is gewoon erg triest. Slechte communicatie!
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Klant telefonisch gesproken. Klacht wordt verder opgepakt per e-mail (eventueel telefonisch).

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen