Opgelost door Hollandsnieuwe: HN hanteert verkeerd tarief per min bellen.

content Opgelost
Rob S.

Ik heb abonnement 10000min/sms/mb en 1000 combitegoed ziggo. Als ik een normaal vast of mobiel nummer bel gaat er 5 eenheden per min af. Eerst wordt het gewone tegoed aangesproken en dan pas combitegoed. Ik betaal dan dus 1ct/min ipv 0,2 ct/min, gek genoeg naar ziggo servicenummer gaat er wel 1 tik á 0,2ct/min af. Klacht gemeld, ticket aangemaakt, nu email gehad. 400 extra tikken ter compensatie gehad. Maar probleem is ondertussen niet verholpen. Kostte heel wat uren chatten voor het überhaupt bij HD begrepen werd. Internet al sinds de nieuwe periode sowieso uitgezet. Help. Vorig maand obg. 350 min gebeld en 27 mb verbruikt (geen service nummers) 1287 tikken eraf.

Oplossen. 1min is één tik en niet vijf!
Berekening tarief hersteld, kostte heel veel moeite om probleem begrepen te krijgen. Door gebrek aan kennis en erkenning.

Rob S.
    Het probleem is opgelost. De belminuten waren van de bundel afgetrokken i.p.v. het combi-tegoed, maar wel met het tarief van het combi-tegoed. Nu wordt het weer, zo als hoort, eerst van het combi-tegoed afgetrokken.
    De klacht kan worden afgesloten.
    Hollandsnieuwe
    Beste Snabel,

Goed om te lezen dat het probleem is opgelost. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Sergio
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?