Opgelost door Hollandsnieuwe: HN hanteert verkeerd tarief per min bellen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 614416
Gebruiker
Rob S.
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb abonnement 10000min/sms/mb en 1000 combitegoed ziggo. Als ik een normaal vast of mobiel nummer bel gaat er 5 eenheden per min af. Eerst wordt het gewone tegoed aangesproken en dan pas combitegoed. Ik betaal dan dus 1ct/min ipv 0,2 ct/min, gek genoeg naar ziggo servicenummer gaat er wel 1 tik á 0,2ct/min af. Klacht gemeld, ticket aangemaakt, nu email gehad. 400 extra tikken ter compensatie gehad. Maar probleem is ondertussen niet verholpen. Kostte heel wat uren chatten voor het überhaupt bij HD begrepen werd. Internet al sinds de nieuwe periode sowieso uitgezet. Help. Vorig maand obg. 350 min gebeld en 27 mb verbruikt (geen service nummers) 1287 tikken eraf.

Gewenste oplossing

Oplossen. 1min is één tik en niet vijf!
Geboden oplossing
Berekening tarief hersteld, kostte heel veel moeite om probleem begrepen te krijgen. Door gebrek aan kennis en erkenning.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Rob S.
    Datum
    Het probleem is opgelost. De belminuten waren van de bundel afgetrokken i.p.v. het combi-tegoed, maar wel met het tarief van het combi-tegoed. Nu wordt het weer, zo als hoort, eerst van het combi-tegoed afgetrokken.
    De klacht kan worden afgesloten.
  2. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Snabel,

    Goed om te lezen dat het probleem is opgelost. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.

    Met vriendelijke groet,

    Sergio
    hollandsnieuwe

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen