Klacht Hollandsnieuwe: Hollands nieuwe is echt prut.

paulabisschop

Bij HN zijn ze van mening dat wat vandaag niet lukt ook morgen wel kan of volgende week of misschien wel volgende maand. Ik als student zijnde begrijp deze mentaliteit enigszins, maar verwacht dit totaal niet van een professioneel bedrijf. Een service als nummerbehoud kost ze 4 maanden (!!!) om uit te voeren en wanneer je hierover belt word je dan ook erg lang in de wacht gezet. Op facebook en mail wordt met een uitzondering gereageerd, en in die uitzonderingen vertellen ze je dat je of niet geholpen kunt worden, of je wordt verkeerd begrepen. Als je netjes blijft tegen de medewerkers ben je geen prioriteit en zodra je boos wordt, proberen ze je pas te helpen. Ik raad deze provider sterk af, net als 51% van de mensen op klachtenkompas. Die andere 49% is vast omgekocht of zelf geschreven door het bedrijf. Ik heb uit pure wanhoop maar een simkaart gekocht bij Lebara. Dat wil genoeg zeggen. Overstap naar Ben, check!

Ik wil zo snel mogelijk van mijn contract af. Na zo'n lange wachttijd hebben ze naar mijn mening geen recht meer om geld van me te vragen.

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw Bisschop,

Dank voor het opnemen van het contact via dit kanaal.

Vandaag heb ik getracht telefonisch contact met u te opnemen, dit is helaas niet gelukt.

Spijtig om te lezen dat het niet is gelukt om het gewenste telefoonnummer te kunnen meenemen naar hollandsnieuwe voor uw nieuwe abonnement.

In onze administratie kunnen wij inzien dat het abonnement op uw verzoek is stopgezet. Het betreffende telefoonnummer heeft u dan ook meegenomen naar uw nieuwe mobiele telefoon provider.

Mocht u de kwestie graag alsnog telefonisch bespreken dan verneem ik graag op welke datum en tijdstip dit het beste voor u uitkomt. Ik zal dan zo u dan zo spoedig mogelijk telefonisch te woord willen staan.

Shari,
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?