Klacht Hollandsnieuwe: Hollands Nieuwe laat klant klacht inzake SMSverkeer met KPN zelf uitzoeken

Klachtnummer
# 33002
Gebruiker
GKrijnen
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Sinds half februari 2013 2-jarig abonnement bij HN. Sinds die tijd geen sms-verkeer mogelijk tussen mijn mobiel van HN en KPN. Dit is belangrijk ivm ons alarm-systeem. Mijn vrouw (aangesloten bij Vodafone) heeft geen problemen. Na diverse telefoontjes en e-mails met HN is mij verteld dat probleem bij KPN ligt. Of ik(klant) contact op wil nemen met KPN. KPN heeft diverse tests uitgevoerd en niets gevonden. KPN verzocht mij of HN contact op wil nemen met KPN. HN heeft geen actie ondernomen en mij alleen berichten gestuurd dat probleem bij KPN ligt. Het welbekende kastje naar de muur. HN heeft geen contact gehad met KPN. Probleem is tot op heden nog steeds niet opgelost.

Gewenste oplossing

Zeer Spoedige Oplossing van het SMS-probleem tussen HollandsNieuwe en KPN !!!!

3 reacties

  1. Auteur
    GKrijnen
    Datum
    Tot op heden heeft HollandsNieuwe geen enkele reactie afgegeven...Een kwalijke zaak voor iets dat al sinds half Februari loopt.... Wanneer wordt deze klacht opgenomen cq afgehandeld...Of dien ik eerst de Consumentbond(bijv.Stekeliheden o.i.d.) of juridische hulp in te schakelen???
  2. Auteur
    GKrijnen
    Datum
    Hollands Nieuwe heeft geen reactie gegevn op bovenstaande klacht. Wel op m'n privé-account. Hun reactie: Probleem ligt toch bij KPN. Gaat u maar weer naar KPN voor onderzoek...Contact gehad met juridische afdeling van Consumentenbond : U krijgt voorbeeld-brief voor opzegging wegens niet nakomen van diensten etc. De brief wordt deze week nog door mij aangetekend aan HN gestuurd.
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

    Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

    Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen