Klacht Hollandsnieuwe: Hollands Nieuwe laat klant klacht inzake SMSverkeer met KPN zelf uitzoeken
Details
Klacht
Sinds half februari 2013 2-jarig abonnement bij HN. Sinds die tijd geen sms-verkeer mogelijk tussen mijn mobiel van HN en KPN. Dit is belangrijk ivm ons alarm-systeem. Mijn vrouw (aangesloten bij Vodafone) heeft geen problemen. Na diverse telefoontjes en e-mails met HN is mij verteld dat probleem bij KPN ligt. Of ik(klant) contact op wil nemen met KPN. KPN heeft diverse tests uitgevoerd en niets gevonden. KPN verzocht mij of HN contact op wil nemen met KPN. HN heeft geen actie ondernomen en mij alleen berichten gestuurd dat probleem bij KPN ligt. Het welbekende kastje naar de muur. HN heeft geen contact gehad met KPN. Probleem is tot op heden nog steeds niet opgelost.Gewenste oplossing
Zeer Spoedige Oplossing van het SMS-probleem tussen HollandsNieuwe en KPN !!!!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.