Klacht Hollandsnieuwe: Hollandsnieuwe: Geen eigen SMTP server beschikbaar

AMV

Ik kan geen e-mail versturen via mijn Iphone 4S als ik onderweg ben en mijn Hollandse Nieuwe verbinding moet gebruiken. Via Wifi (KPN thuis) en inkomende mail kan wel. Het ligt er volgens diverse internet forums aan dat Hollandsnieuwe: Geen eigen SMTP server beschikbaar heeft. Toch heb ik e-mailfunctie nodig. Hoe wordt dit zsm opgelost of zit er niets anders op dat ik een andere provider zoek? Of is er een workaround? Dank alvast voor de reactie.

Oplossing zodat ik email kan versturen vanaf mijn Iphone 4s via hollandse nieuwe, als er geen WIFI is.

Hollandsnieuwe
    Beste Marco,

In een tijd dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?