Klacht Hollandsnieuwe: Hollandsnieuwe de slechtste provider die er is momenteel

Dauddaudi

- absoluut niet mee in zee gaan.
- helemaal geen bereik op het netwerk, terwijl op de kaart van Vodafone wel dekking is, Ook Vodafone niet te bereiken, misschien als je klant bent.
- MB's van de bundel verdwijnen op miraculeuze wijze, terwijl ik bijna alles op de WIFI doe,
- fouten in de abonnement, ipv 12 moest ik ineens 21 euro betalen, terwijl dat niet in mn contract staat.
- op geen enkele manier kun je ze bereiken, niet mailen/bellen, etc.. ja je kan via Bel Company proberen, weinig kans.
- De informatie die op hun zite staat, klopt in de praktijk voor geen meter, bijvoorbeeld, de snelhied die zij " garanderen/bieden" van tussen de 2 a 3 MB download, nou ik krijg niet eens 4 KB, dus niet MB, maar KB (1 MB=1000KB)
- afijn, je komt echt van een koude kermis terug, dus NIET met HN zaken doen!!!!
- ze zouden door de overheid aangepakt moeten worden, het zijn gewoon oplichters.
Blehhhh!!, wat een spijt heb ik ervan dat ik hun heb leren kennen, en ik was gewaarschuwd.

- compensatie
- ontbinding van mijn abonnement
- minstens reactie op het contact dat je met ze zoekt

Hollandsnieuwe
    Beste Daud,

In een periode dat hollandsnieuwe niet actief was op Klachtenkompas heeft u hier een klacht geplaatst. Gezien de verstreken tijd gaan wij er van uit dat u inmiddels via een andere kanaal alsnog te woord bent gestaan.

Mocht u nog steeds een vraag hebben (of een klacht kenbaar willen maken) dan kunt u alsnog op dit bericht reageren of via de reguliere klantenservice contact opnemen.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Excuses voor het eerdere ongemak!

hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?