Klacht Hollandsnieuwe: Hollandsnieuwe krijgt het al ruim een jaar niet voor elkaar om mijn maandelijkse rekening te tonen op hun website

Klachtnummer
# 178411
Gebruiker
J.P. Stuurman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds ik een abonnement heb bij Hollandsnieuwe moet ik ongeveer iedere maand bellen of mailen met hen omdat mijn maandelijkse rekeningen zelden op de website beschikbaar zijn. Na bellen wordt de laatste rekening toegevoegd maar een of twee maanden later werkt het weer niet, moet ik weer bellen en mailen.
Blijkbaar is het te moeilijk om dit (software) probleempje nu eens echt op te lossen.
Ik heb deze rekeningen nodig voor mijn administratie!

Zou het fijn vinden als de consumentenbond dit wel voor elkaar kan krijgen.

De oplossing

Conform hetgeen de hollandsnieuwe site aangeeft, "Je nieuwste factuur is vanaf 2 weken na je maandelijkse opwaardering beschikbaar." zonder dat ik daarvoor iedere maand opnieuw moet bellen of mailen.

1 reactie

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst mijn excuses voor het ongemak.

    Zojuist heb ik geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar helaas kon ik u niet bereiken. Ik heb u vooralsnog een e-mail gestuurd.

    Mvg,

    Rani
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?