Klacht Hollandsnieuwe: Hollandsnieuwe laat klacht verlopen zonder reactie, nieuwe poging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182349
Gebruiker
koekeloer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 aug heb ik een klacht ingediend via klantenkompas over HN. HN heeft geen enkele reaktie gegeven en de klacht laten verlopen. Hier dan opnieuw.

Al voor de 2e maand achter elkaar steelt HN geld van mijn rekening voor een abonnement dat al per 1 juli is overgezet naar Ziggo mobiel. Dit ondanks het feit dat HN me afgelopen week nog verzekerde dat alles in orde was.

De oplossing

Zoals al aangegeven in mijn contact met klantenserve, elk bedrag dat van me wordt gestolen door NH dubbel terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hollandsnieuwe is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    koekeloer
    Datum
    HN reageert helemaal niet op klachten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
koekeloer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry