Klacht Hollandsnieuwe: ik ben vaak niet te verstaan

Klachtnummer
# 156126
Gebruiker
harry
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb net een nieuw 2 jaar contract bij hollandse nieuwe en ben vaak niet te vertaan heel erg fustrerend zeker als je in het ziekenhuis ligt en een operatie hebt gehad familie wil weten hoe het gaat maar kunnen mij niet verstaan net of ik in een holle ruimte ben na een gesprek over mijn klacht met een mede werkster van h n werd mij verteld mijnheer ons gesprek is duidelijk ik kan niet voor u doen anders koopt u het contract maar af ja ja het gesprek werk meer en meer een discussie en ook nog geplaagd door een keel ontsteking werd er de haak op gegooid nu ben ik heel erg boos
wat kan ik doen

De oplossing

ik zou dit graag op een normale manier zien opgelost en zeker een excuus

3 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste meneer Kok,

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact van zojuist stuur ik u dit bericht. Momenteel wordt uw probleem onderzocht bij de desbetreffende afdeling. Ik zal hier z.s.m. nogmaals telefonisch contact met u over opnemen. Momenteel staat er geen betaling meer open.

    Hopende u tot zo ver voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Marleen
    hollandsnieuwe
  2. Auteur
    harry
    Datum
    hallo marleen vandaag 25-2-2016 is het weer bal met de verbinding bijna geen of helemaal geen signaal dus was ik weer niet te verstaan ik word steeds bozer had bijna mijn telefoon tegen de muur gegooid mijn zoontje ligt ziek op de bank en ik probeer iets te regelen en dan ja hoor weer niet te verstaan ik wil als het niet snel beter word mijn contract opzeggen
  3. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste meneer Kok,

    Ik heb de gemaakte afspraken conform ons telefonisch gesprek van zojuist per e-mail naar u verstuurd. Via dit e-mailadres kunt u op ieder moment contact met mij opnemen.


    Groetjes,

    Marleen
    hollandsnieuwe

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen