Opgelost door Hollandsnieuwe: Ik kan al een maand niet gebeld worden of berichten ontvangen

content Opgelost
machteloos#2mnd

Omdat ik mijn zakelijk nummer niet kon verlengen, stapte ik begin dit jaar over naar consument. Ik moest een prepaid nemen en me dan weer opnieuw aanmelden. Intussen had ik al twee maanden consument betaald, terwijl ik er geen gebruik van had kunnen maken.

Na contacten met HN werd 5 maart eindelijk het nummer omgezet, maar sindsdien kan ik niet gebeld worden en berichten ontvangen. Hoewel de medewerkers vriendelijk zijn, heb ik niets aan hun beloften dat de technische dienst 'ermee bezig gaat.' Ik begin me af te vragen of HN wel een technische dienst heeft. Meer als het netwerk opnieuw instellen doen ze blijkbaar niet. ( aan mijn mobiel ligt het niet)
Vorige week kreeg ik een vrolijk antwoord op mijn mailtje: het probleem was opgelost, ik kon weer gebeld worden! Niet dus. Vanochtend kreeg ik weer eenzelfde antwoord ( zie bijlage) maar nog steeds niets opgelost. Mijn vertrouwen is totaal weg.

Het probleem deze week oplossen; dus zorgen dat ik uiterlijk vrijdag weer gebeld kan worden en berichten ontvangen.
Ook zou ik het waarderen als ik van HN een vergoeding krijg voor alle tijd die ik hier in heb moeten steken en de dubbele kosten begin dit jaar.

machteloos#2mnd
    Fijn dat het netwerkprobleem (vandaag) is opgelost. Excuses aanvaard.
    Ria Knijnenburg

machteloos#2mnd

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?