Opgelost door Hollandsnieuwe: Ik krijg mijn geld niet snel terug

content Opgelost
Komtdoorhetsysteemzucht

Ik heb een order 5 minuten nadat ik deze had geplaatst en betaald geannuleerd (ik bedacht dat het toch geen goed plan was). Ik moest wachten totdat de telefoon afgeleverd werd en dan kon ik hem weigeren want wijzigen in het systeem waren niet mogelijk. De bezorger weigerde het toestel mee terug te nemen en heeft onder druk deze afgegeven aan mijn kinderen. Direct daarna heb ik het toestel aangetekend verstuurd en kosten daarvoor gemaakt. Ik heb een bevestiging dat zij hem op dinsdag 18 juni hebben ontvangen. Nu 3 weken na de bestelling heb ik mijn geld nog niet terug. Volgens Hollandsnieuwe zit het “ergens in het systeem”.... en ze hadden problemen met pakketjes die op het adres komen; zij geven zelf aan dat je dit adres moet gebruiken voor het retourneren....

Zsm het geld naar mij overmaken aangezien de bestelling direct op 12 juni is geannuleerd en het nu bijna 3 weken later is.

Hollandsnieuwe
    Beste mevrouw,

Vervelend om te horen dat u al enige tijd in onzekerheid verkeert na het aanvragen van een annulering.
    Na aanleiding van uw klacht op dit protaal hebben wij telefonisch contact met u opgenomen.
    In dit telefoongesprek hebben wij u de oorzaak van het probleem helder proberen te maken, waarna wij u direct uw gewenste oplossing hebben aangeboden.
    Daarnaast zullen wij ook de gemaakte verzendkosten voor het aangetekend retourneren naar u terug overmaken.

Onze excuses voor situatie en de wachttijd in het verloop van deze annulering.
    Wij wensen u alsnog een fijne dag toe.

Tom
    team hollandsnieuwe.
    Komtdoorhetsysteemzucht
    Inmiddels staat het gelukkig weer op mijn rekening.

Het geld is overgemaakt.

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?