Klacht Hollandsnieuwe: Ik voel mij opgelicht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 278887
Gebruiker
jannetodabasheva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen 4 maanden beltegoed veel te snel op terwijl ik weinig bel.En de laatste weken zelfs na enkele dagen op.Ik gebruik geen internet en wel af en toe whats app.Als ik weer op waardeer is het weer zo op.Vaak kan ik niet inloggen omdat er storing is bij Hollands nieuwe.Ik voel irritatie en ik voel mij bedonderd.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug van 4 maanden plus 5 euro opwaarderen.Maar hoeveel ongemak en ellende om zonder telefoon te leven!

1 reactie

  1. Auteur
    jannetodabasheva
    Datum
    Ik kon niet inloggen,vervelend.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jannetodabasheva
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is niet opgelost.Mijn vertrouwen was op..Ik moest net als veel andere mensen overstappen en kostte mij 25 euro.Ik wil graag geld terug voor 4 maanden en ongemak en spanning.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen