Klacht Hollandsnieuwe: Ik wil mijn geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 150245
Gebruiker
Rijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

D.d. 6 januari j.l. heeft mijn zoon een iPhone 5S inclusief abonnement besteld bij Hollandsnieuwe. Met gebruikmaking van de voor de consument geldende bedenktijd heeft hij deze bestelling middels aangetekende brief bij Hollandsnieuwe geannuleerd. Deze brief is door Hollandsnieuwe 12 januari ontvangen. Sindsdien wacht hij op de door hem reeds betaalde 73 euro.

De oplossing

Per omgaande 73 euro terug

2 reacties

  1. Auteur
    Hollandsnieuwe
    Datum
    Beste heer/ mevrouw,

    Dank voor het indienen van deze melding.
    Ons excuus dat u dit heeft moeten ervaren en wij uw melding via dit kanaal niet eerder in behandeling hebben kunnen nemen.

    We zien dat de order is stopgezet en het betaalde bedrag is terug gestort naar het bij ons bekende rekeningnummer.

    Ons excuus dat de terug storting te lang op zich heeft laten wachten.

    Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben dan horen wij dit graag.

    Met vriendelijke groet,

    Daisy, hollandsnieuwe
  2. Auteur
    Rijk
    Datum
    Uiteindelijk is het geld terug gestort. Hele procedure heeft veel ergernis met zich meegebracht. Slechte bereikbaarheid van HN, nergens op reageren. Nooit geen telefoon meer van dit bedrijf in ieder geval.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hollandsnieuwe?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen